Poprzedni temat «» Następny temat
Kopalnia jakiej jeszcze nie widziałeś...
Autor Wiadomość
Forest 

Pracuję w: Kopalni
Oddział: 1
Wiek: 29
Posty: 109
Skąd: GRC
  Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   Kopalnia jakiej jeszcze nie widziałeś...

Kopalnia Bogdanka wprowadziła innowacyjną technologie nagrywania Filmów - dzięki temu możemy zobaczyć prace w kopalni od zjazdu do ściany, struga... jako film ale inny niż wszystkie.

Wszystko jest kręcone kamerą nagrywającą w 360 st zatem podczas oglądania możliwe jest obracanie kamery w strone którą chcemy.

Polecam serdecznie super sprawa dostępne filmy z pola - Bogdanka i po zmianie z pola Stefanów :)

Link: Bogdanka
 
 
     
LukaszCieszyn 


Pracuję w: Kopalni
Oddział: Zamknięty
Wiek: 93
Posty: 121
Skąd: Cn
Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

Fajna sprawa z tym filmikiem. :-) Widziałem to już wczoraj.
 
     
bergamo


Pracuję w: Tauron Wydobycie S.A.
Stanowisko: Górnik
Oddział: ZG Brzeszcze
Posty: 1029
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 08 Lut, 2013   

obejrzałem. Jaki tam na dole porządek. Chodniki jak od linijki. Nie to co syf u mnie na grubie. Ale Bogdanka to inna bajka. Super warunki, mało zagrożeń. Ściany z wybiegami po 4 km, nowy sprzęt i narzędzia. Na pewno pod tym względem przyjemnie tam się pracuje
 
     
MagicDubs
The Soul Is One


Pracuję w: KWK Chwałowice
Stanowisko: górnik
Oddział: GRP
Posty: 459
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 09 Lut, 2013   

bergamo napisał/a:
obejrzałem. Jaki tam na dole porządek. Chodniki jak od linijki. Nie to co syf u mnie na grubie. Ale Bogdanka to inna bajka. Super warunki, mało zagrożeń. Ściany z wybiegami po 4 km, nowy sprzęt i narzędzia. Na pewno pod tym względem przyjemnie tam się pracuje


U mnie na Krupinskim tez straszny syf, gdzie bys nie poszedl. Raz bylem na Zofiowce to spoko kopalnia, czysto, choc nie bylem w wielu rejonach...

Najwieksza sciana to wybieg 5 km o ile dobrze pamietam z zajec.

@Bergamo - z ktorej jestes gruby?
 
     
Szybki 

Pracuję w: PRS"Wschód"
Stanowisko: Cieśla górniczy
Oddział: PRS
Posty: 3
Skąd: Milejów/Łęczna
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013   

Na nowym polu Stefanów wybieg 4km to pikuś :D Sa i dluzsze.
 
     
KrissToff 

Pracuję w: górnictwie
Oddział: detoksykacyjny
Posty: 58
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: Pią 19 Kwi, 2013   

Czytam Wasze posty i dzwie sie ze taki syf u Was na kopalniach. Przeciez porzadek zalezy w olbrzymiej mierze od nas samych. Zastanowmy sie ile razy jak przy transporcie lub rozladunku cos sie rozlecialo ilu z nas posprzatalo po sobie. Ilu z nas zostawia np. w osobowym butelki po wodzie albo wywala je wprost na przekop z jadacej osobowki? Ilu z nas idac do siebie do sciany, przodka na jakakolwiek robote usunelo z przejscia lezace rozpory, siatki, zamki czy inne badziewie? Ilu z nas pracujac w transporcie ulozylo material ktory przywiozlo w porzadna sterte lub tp? Ilu z nas???
Porzadek tworzymy my sami. U mnie na oddziele jest prawie taki porzadek jak na Bogdance, ale nasz kierownik razem z nami idac do przodka zbiera drobiazgi a jak jest wiekszy balagan zaraz organizuje brygade "RR" ktora dany odcinek porzadkuje i pozniej kolejka jest to z chodnika zabierane. Ile razy do nas przychodza kontrole czy to bhpowcy czy urzednicy zawsze nas za to chwala, naprawde az lepiej sie czlowiekowi robi. Nasz Kiero zarazil tym inne oddzialy i praktycznie wszystkie GRy juz maja podobnie. Mam nadzieje ze ta "zaraza" sie szybko rozprzestrzeni ;)
 
     
bergamo


Pracuję w: Tauron Wydobycie S.A.
Stanowisko: Górnik
Oddział: ZG Brzeszcze
Posty: 1029
Skąd: Polska
Wysłany: Pią 19 Kwi, 2013   

bardzo mądre jest to co piszesz
 
     
ksiadz7
GÓRNIK

Pracuję w: KOPALNI
Stanowisko: Górnik
Oddział: Wydobycie
Posty: 122
Skąd: SLASK
Wysłany: Nie 19 Maj, 2013   

kolego szybki ile zarobisz jesli mozna wiedziec jako ciesla w prs wschod...
 
     
lucjan.w

Pracuję w: KWK Sośnica - Makoszowy
Oddział: Zakłąd Informatyki i Telekomunikacji
Posty: 1
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon 19 Sie, 2013   

Ciekawe rozwiązanie. Wielu ludzi przekona się przekona, jak ciężką pracę mają górnicy.
 
     
Brzeszczanin 

Pracuję w: KWK Brzeszcze
Oddział: GZL-1
Posty: 46
Skąd: Przecieszyn
Wysłany: Nie 08 Wrz, 2013   

największy bajzel to był na 883 przy skrzyżowaniu z Taśmowym byłej 812 i ta góra urobku przy Os po czyszczeniu wozów mówić sztygarowi żeby posłali kontener bo taśmy nie chodzą nie bo po co potem ktoś musiał to rozgarniać ręcznie.
 
     
Daroo

Pracuję w: GPRS HYDROKOP
Oddział: psychiatryczny
Posty: 7
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Śro 18 Gru, 2013   

materiał, butelki, śmieci swoją drogą ale jak przy wejściu na chodnik jest komora elektryków i zrobili tam sobie "toy toy party" to co zrobisz?:) sprzątać nie będziesz a po łbach prać też ich nie będziesz;)
 
     
Górnikmlody 
Czarnezłoto

Wiek: 26
Posty: 20
Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie 16 Mar, 2014   

Proszę filmik z KWK BRZESZCZE
https://www.youtube.com/watch?v=uUuf9FWQ8c8
 
     
pplar 


Pracuję w: -
Oddział: -
Posty: 13
Skąd: Lubin
Wysłany: Śro 01 Paź, 2014   Re: Kopalnia jakiej jeszcze nie widziałeś...

Forest napisał/a:
Link: Bogdanka


Fajne. Bede musial sie zastanowic jak to mozna sciagnac na kompa.

Jakby ktos widzial podobne filmy (chodzi o sferyczne) to wrzucajcie tutaj.
 
     
ekolo

Pracuję w: Inne
Oddział: Inne
Posty: 5
Skąd: Made in Poland
Wysłany: Śro 22 Lip, 2015   

Taka znakomicie zorganizowana kopalnia a zmuszona jest do cieć i redukcji zatrudnienia :(
 
     
elmutek 


Pracuję w: kwk mce-wsa
Stanowisko: elektryk
Oddział: MEE
Wiek: 29
Posty: 105
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Nie 26 Lip, 2015   

Bylem na Bogdance jakies 5 lat temu, kiedy otwierali pole Stefanow, w ten czas główny energomaszynowiec mowil ze maja jeszcze do zagospodarowania pole Nadrybie, ale przy zjezdzie i wyjezdzie na powierzchni i na dole totalnie mnie to rozjebalo, kultura samych pracownikow, porzadek ( np. elektryk po wymianie najmniejszej czesci itd. musial uszkodzana zdac na góre, a wiadomo jak jest u nas...) pozatym porzadek prawie jak w czechach, tyle ze w czechach sie boja a w Lublinie to norma bo kazdy pracuje na zysk kopalni
 
     
Reklama






Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB & Przemo