Poprzedni temat «» Następny temat
Praca na KWK Pniówek
Autor Wiadomość
Lavre 

Pracuję w: nie pracuje
Oddział: nie pracuje
Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   Praca na KWK Pniówek

Witam Wszystkich,
Jestem absolwentem Technikum Górniczego i szukam pracy w JSW najlepiej na KWK Pniówek albo KWK Borynia.
Wiem, że nie ma przyjęć pod kopalnie, tylko można składać elektronicznie CV do SiG. Dostałem odpowiedź z SiGu i wysyłają mnie na bezpłatne kursy, które zdobyłem w szkole (M.11 i M.39 certyfikaty) i nic poza tym. Nie wiem czy dalsze czekanie na odpowiedź z SiGu ma jeszcze sens, dlatego szukam firm górniczych, które są na Pniówku. Gdzie mogę znaleźć siedzibę tych firm i jakie byście firmy mi polecili?

MagicDubs
The Soul Is One

Pracuję w: KWK Chwałowice
Stanowisko: górnik
Oddział: GRP
Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   

Przejdz się do biura Górbudu na Pniówku albo uderz do Mikołowa z CV. Co chwile kogoś szukają, jakbyś zrobił kurs na kolejki podwieszane jakims cudem to jestes na pewno przyjety z miejsca. Ewentualnie chociaż na taśmy zrób, wiem, że też obsługują.

Revian 

Pracuję w: JSW
Oddział: G
Wysłany: Pon 08 Sty, 2018   Re: Praca na KWK Pniówek

Lavre napisał/a:
Witam Wszystkich,
Jestem absolwentem Technikum Górniczego i szukam pracy w JSW najlepiej na KWK Pniówek albo KWK Borynia.
Wiem, że nie ma przyjęć pod kopalnie, tylko można składać elektronicznie CV do SiG. Dostałem odpowiedź z SiGu i wysyłają mnie na bezpłatne kursy, które zdobyłem w szkole (M.11 i M.39 certyfikaty) i nic poza tym. Nie wiem czy dalsze czekanie na odpowiedź z SiGu ma jeszcze sens, dlatego szukam firm górniczych, które są na Pniówku. Gdzie mogę znaleźć siedzibę tych firm i jakie byście firmy mi polecili?

zrób sobie kurs na taśmy i do Lintera biorą już podobno nawet ludzi z Szerokiej jak wychodzą :-P

kurs kosztuje 100zł lub 150zł więc nie jest to majątek i trwa jeden dzień ps. Linter ma odstawy główne na Borynii, Zofii i Pniówku